floating


title gerak2



widgeo.net

19 Nov 2012

jalan2 umah Mim! (bes giller)

Assalam...

Alhamdulillah...
ptang tadi, kami selamat sampai umahjgak...
baru2 ni... kami pergi bercuti umah mimi kat pulau pinang.. 
tujuan sebenar kami nak pi sana bukan sebab apa... 
sebab nk buat spect ja pon... 

tapi...
bila dah sampai sana tu taw la.. pineng kan banyak tmpat shopping...  
so, apa lagi...
shopping sakan la... 
sampai dekat beratus jgak la habis.. tapi kan rasanya.. mila x bnyak shopping sgt... yg bnyak keluar duit pon sbb bt spect, mkn, tgok wayang, men game, bli beg, kasut, bit audio,,,
eh,, tu bkan shopping ke?? 

hum,, shopping la tu org panggil... 
hish... ape la mila nih... shopping pon x taw.... hehehe... =D

hum,,, tapi mmg bes la...  bes tsangat sangat sangat....
ye la...
boleh belanja guna dwit sniri...
apa lagi, sakan la... tp jgn risau... mila ttap simpan dwit tu... utk msa dpan jgak... sbb mama ngan abah slalu pesan... 

"kakak kalaw ada dwit bnyak mana pun... buat lah cra mcm kakak x dak dwit dulu.." 

haa... maksud diorang yang tersirat kat sini... 
kalaw ad dwit bnyak mana pun, bjimat la... jgn asyik guna ja smpai x taw nk stop... lagi 1.. dwit tu banyakkan simpan dri guna... jgn smpai 1 tahap x dak dwit sgt2 bru kalut nk cari dwit....

haa... kan susah.. 
btol x??

ok lah... bantal sudah memanggil... sampai sini je lah... bubye... ;-)