floating


title gerak2



widgeo.net

6 Jan 2013

lukisan perTama 2013...








gambaq nih saja2 ja lukih,,,, buat excersice jaqhi,,, dah x dak qheja sgt2,, nk buat assignment mlas...
ha,,, lpas tu x kiqha la,,, menyontiang sakan... bila lama x mlukih tu mula la,,, asyik nk padam ja,,, last2 senget... pahtu tgh2 dok mlukih tu brangan la cam plukih profesyenal nmpak tu kat tpi blah kiqhi gambaq tu,, ha tu sain mila la,,, hehe syoqnya bqhangan sorg2,,, biaqpi la bkan ada sapa nk taw pon,,, kan2,,, ok lah,,, nk sambung buat assignment sat,,, lusa nk kna antaq dah, haqhi nih baqhu tgedik2 nk caqhi,,, nk bt gena mila ni jnih suka buat qheja last2 minit... haii,,, mampuih laki nk kna suqhuh buat baqhu nk trkulat2 macam ulat... e'ehh.... smpai kesitu plak,,, he2..=D alah mlawak ja...  dah la skit2 mila nih bkan bleh mnaip lama2 skali taip tu sampai x maw bqhenti kalau buleh,,, ok2 stop3,,,

sekian dulu... assalam.. cekidaut.....
;-D