floating


title gerak2



widgeo.net

27 Feb 2013

dapat BR1M

alhamdulillah... hari ni semua budak kolej dapat br1m...

apa yg br1m tu??
 hah sebagai budak kolej macam kami ni,,,
kami hanya mampu dapat voucer buku 1 malaysia ja...
sblom nih,,, asyik merungut ja,,,
skarang bila dah dapat,,, rasa bersyukur sangat2,,,
x sabar nak beli barang2 keperluan klas (klas la sangat)...
dan yang paling penting skali... novel la...
nak beli novel... banyak-banyak...
eehh,,, x dak la banyak sangat dalam 1 ke 2 buah cam tu je..
kejap lagi kmi nak gerak pi kangar unuk beli barang kprluan lappy..
ye la... asyik kita ja yang mekap...
lappy pon nak mekap jugak,,,
kejap lagi kita pi nah...
skali sekala...2 kali dapat pahala...
hehe... *gelak jahat...
kami yang nak pi kangar nih...

ika..
mimi...
ija comey...
kak nurul...
yana...
ikin...

=D