floating


title gerak2



widgeo.net

5 Nov 2013

Salam Maal Hijrah!!! (Muharam)

Assalamualaikum warga blogger....

buat apa tu?? sihat??

Alhamdulillah.. syukur.. sekarang ni mila dah exzam final dah.. smalam lagi dah start.. Alhamdulillah semuanya boleh jawab, cuma ada la sikit-sikit soalan yg termiss waktu study tu masuk dalam soalan... so,, main tembak-menembak la jawabnya.. hehe
walaupun boleh jawab, tapi. hmm sampai sekarang mila masih rasa 'nousea'.. tau tak apa itu 'nousea'? maksudnya loya.. Loya?? alamak sebab apa tu?? sebab terlalu nervous la.. ni first time tau mila rasa nervous camni... waktu nak amik xzam SPM pon tak macam ni... bayangkanlah punya takut nak jawab soalan sampai terketar-ketar nak pegang pen..
sekarang ni pon dok rasa lagi.. umm, perasaan kita ni sebenarnya dikawal oleh kelenjar adrenal.. tau tak kat mana letaknya kelenjar adrenalin kita nih?? ha... nih mila nak bagitau la sikit... semua orang ada buah pinggang kan?? mestilah. dekat atas buah pinggang tu perasan tak ada satu benda kecik yang lebih kecik daripada buah pinggang?? hah yang tu lah adrenal gland.. ehh bahasa oqang putih plak,, kelenjar adrenal... hah bnda tu lah yang digunakan waktu kita terlalu suka, terlalu takut, terlalu marah, dan macam-macam terlalu lagilah... macam yang mila rasa sekarang nih terlalu takut sampaikan tengok makanan pon dah tak dak nafsu lagi dah... hish,, susah betuilah....

by the way... ceewah...
mila nak ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua umat Islam kat dunia nih kalau tak sampai dunia lagi Malaysia pun cukupla... =D

semoga amalan kita semakin bertambah-tambah dengan segala kebaikan yang ada didunia ni... buang yang keruh ambik yang jernih... tutup buku lama bukak buku baru..
mila harap akan menjadi anak yang solehah, kakak yang penyayang, kawan yang setia, dan jugakkkk... pelajar yang baik dan rajin belajar... dan, dan, dan yang paling penting semoga mila berusaha menjadi hamba Allah yang rajin melakukan ibadah siang dan malam... macam tu jugaklah dengan reader yang tengah membaca nih... aminn...

Assalamualaikum...