floating


title gerak2



widgeo.net

4 Aug 2014

Selamat bertunang!!!...

Assalamualaikum...
#pray4Gaza
#Alfatihah

Pejam celik pejam celik dah makin meningkat dewasa pon kita nih kan...
Dulu masa masih kecik2, asyik main basikal, main masak2, main perang2... dan yang sama waktu dengannya..
Bila ingat balik semua tu rasa baru 2 3 hari lepas je kita lalui zaman kegemilangan kanak2 kita.. dan Alhamdulillah kita sekarang dah besar dan menjadi anak yang berguna sekarang InsyaAllah...

Mila bukan apa.. tujuan sebenarnya nak bagitahu yang ramai kawan2, kenalan Mila yang dah bertunang.. dan ada jugak yang dah kawin pun,, ada anak sorang... comel pulak tu.. hehehe...
Jeles?? ada jugak.. sebab diorang dah jumpa siapa jodoh diorang... kita nih tak tahu la sapa yang akan menjalani sisa2 hidup bersama pada masa depan... (ceewaahhh... menyampah!..)

Tapi jangan risau Allah dah tentukan siapa yang akan bersama kita nanti...
Yang kita pelu risau sekarang nih nak senang ke nak susah... faham tak maksudnya?? Maksudnya nak Syurga ke Neraka?? haa... fahamkan?..

Ok... rasa2nya dah cukupkah amalan kita kat dunia nih?? Mila harap.. kita semua dapat penuhkan buku amalan dengan amalan2 baik yang kita lakukan didunia ini.. InsyaAllah...

Kepada yang dah bertunang dan yang dah berkahwin tu Mila harap2 u all dapat menjadi lebih matang dalam menjalani hidup sebagai pasangan yang soleh dan solehah di dunia dan akhirat... Aminn...