floating


title gerak2



widgeo.net

31 Oct 2012

bulan baru azam baru!!!

Alhamdulillah... dah masuk bulan 11 dah pon arini,,, bermakna bulan ni bulan untuk sambung sem kedua... 4 aribulan ni dah kena masuk ostel balik... jumpa ngan geng2 mak jemah... jumpa ngan roommate... study sekali.. sembang sekali... tido sekali.. besnyer... 

eh, lupa pulak nk bagi salam.. hehe,,, men masuk je kan,,, ok,, ok,,

Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh... =D

hmm tadi mila kata bulan baru, azam baru kan... 
hah,, ni lah azamnya..  

  1.  mila nk belajar bersungguh-sungguh.. untuk dptkn pointer yg diidam2kan (3.0) walaupun rendah tp mila harap dpt yg lebih tinggi lagi... insyaAllah...
  2.  nak jadi pelajar dekan kalau boleh... sebab nk bagi mama ngan abah bangga sampai nangis2 kegembiraan,,, hehe -_-
  3. nk berjimat-cermat... x kisah la duit ada ke x da ke,,, janji mila nk jimat2... sebab... hehe mana boleh gtaw... secret la... 
 ok,, stakat ni lah dulu yang mila nk tanamkan dalam diri mila... 
x nk bnyak2 nanti x terbuat pulak kan... 
hum,, ok lah... mila harap apa yang mila azamkan nih.. akan jadi kenyataan... 
awak semua pon mesti ad azam jugak kan... 
so, tunaikanlah azam tu,, walaupun susah.. slow2... dan jgan lupa,,,,

 *setiap perbuatan kita sentiasalah diiringi doa dan solat 5 waktu... sebab yang tu lah menjadi pendinding kita kalau hampir terbabas ke tepi jalan...
(harap faham... ayat ntah apa2.. =D )