floating


title gerak2



widgeo.net

22 Oct 2012

saja ja nk cerita (-_-)

Assalamualaikum...

em,,  macam x pecaya ja kan,, pejam celik pejam celik, dah nk raya haji... hehe sebenarnya org yg bt haji yang raya,, tp kita pon raya sekali... ye la,, bukan mksud nk raya mnx duit, tp raya ni untuk korbankan binatang2 al-an'am.. taw apa maksud al-an'am?? ha,, maksudnya binatang peliharaan yang cukup umur dan sesuai ataw layak untuk disembelih untuk dibuat korban.. haa,, 1 lagi korban ngan akikah ni lain taw,, jangan silap plak... akikah ni,, untuk baby yg baru lahir... korban ni plak..  wajib dibuat untuk semua umat Islam. sebab nabi dulu pon buat korban,, hmm yg tu je la yg saya nk bgitaw,, x dak apa2 pon..
maklum lah,, x dak keja yang nk buat...
ok lah,, nk jalan2 ke blog org lain kejap bubye!!...