floating


title gerak2



widgeo.net

12 May 2013

SeLaMaT hArI iBu !!!

Haii... Assalamualaikum... selamat pagi... selamat hari Ibu!!!!,, 
sayang mama sangat2... wah.. excitednya rasa.. hehe... 
ok, harini mila nk cerita pasal mama mila yg comel dan penyayang tu...



mama adalah seorang yang penyayang.. dalam penyayang, ada kesabarannya.. dalam kesabarannya, ada senyumannya... itu lah mama mila... 

apa yg mila paling suka kat mama, taw x apa? haa... mestilah sifat penyayang dia,, mila rasa semua org suka kalau mak dia penyayang kan??..
pernah dulu mila kena chicken pox yg sangat teruk.. dah sampai tak boleh bangun, sampai tangan pun dah tak larat nk angkat.. asyik terbaring ja kat tilam.. tau sapa yg jaga mila waktu tu??.. tak lain tak bukan mamalah yg jaga.. ada satu hari tu, mama ada event kat umah adik bradik dia, dia sanggup tak pi semata-mata nk jaga mila.. 
rasa terharu sangat sangat sangat.... tak tau nk cakap macam mana dah... tu lah.. orang kata pengorbanan ibu tersangatlah besar.. 
hah,, yg ni baru sikit mama buat, dah rasa terharu sangat2,,, tapi kalau nk dibandingkan dengan mila?.. apa ja yg dah mila buat? rasanya tak la seberapa sangat... 
so,, bersyukurlah selagi kita masih mempunya Mama, Emak, Ummi, Ibu, Bonda, dan yang sama waktu dengannya... 

ingatlah ^^
JIKA SEORANG IBU SUDAH TIADA DI MUKA BUMI INI, MAKA TERPUTUSLAH TALI KEBERKATAN YANG SELALU MENGIKAT KITA DENGAN DOANYA...
*betui ka ayat nih? hentam ja.. sapa tak paham nasib.. 

nih mila sertakan skali gambar waktu kami pergi berkelah kat satu tasik tu yang sangat cantik dan mendamaikan.. 



mama = yg pakai tudung kuning
mila = pakai tudung biru
fikri = yg peluk mama kat blakang
daniel = yg minum air.
hairie = yg mila tengah pegang tu.. comel tak?..
abah? = yang tangkap gambar ni la... nampak tak?? hehe..
yg kucing tu pulak? nama dia Mei...

 
hum... tak dak gambaq ori.. gambaq kartun pon jadilah...
smile =D

kakak sayang mama sangat2..
terima kasih atas segala pengorbanan selama ini yang tak terbalas kat dunia.. 
semoga Allah sentiasa membalas kebaikan mama kat kami semua... amin..