floating


title gerak2



widgeo.net

20 Nov 2012

❤♥ Bila Rindu Menjelma Lagi ♥❤

•❤•Aku tidak pernah memilihmu untukku,
tapi Allah yg memilihmu untukku....
•❤•Aku tidak pernah mengharap mencintaimu,
tapi ALLAH telah menundukkan hatiku untuk mencintaimu...
•❤•Aku tidak pernah bermimpi untuk mendampingimu,
tapi Allah yg telah menunjukkan jalan hidupku untuk mendampingimu...
•❤•Aku juga tidak pernah berharap menanggung rasa ini atas cintaku padamu...
tapi ALLAH yg telah memberi rasa ini dan harus ku tanggung atasmu....
•❤•Itulah aku adanya....

Tidak pernah kurasa untuk mengatur hatiku sendiri....
Kerana sang Pemilikku yg telah mengaturkan aku
dan menentukan bagaimana aku dan apa yang kurasakan di saat ini....

♥ ♥ ♥ Seandainya Kau catatkan dia milikku, satukanlah hatinya dgn hatiku ♥♥♥ 
 

No comments:

Post a Comment